LIVRAREA ȘI RECEPȚIA COMENZIILOR
LIVRAREA se va face în termen de 5 zile lucrătoare pentru comenzile finalizate și confirmate pe e-mail pentru produsele din stoc.
La comenzile de peste 500 de lei transportul este gratuit, la comenzile sub 500 de lei clientul va suporta cheltuielile de transport aferente in cuantum de pana la 25 de lei/comandă.
Livrarea va fi efectuată de către o firmă de curierat agreată.
În momentul predării comenzii către firma de curierat, implicit a emiterii awb-ului, clientul va primi o notificare în acest sens, prin email, și care va cuprinde numărul de awb și un link cu posibilitatea de tracking (urmărire) de la firma de curierat agreată.
Cumpărătorul va primi pe email factura aferenta comenzii.
ATENȚIE:
În situația în care clientul a optat pentru plata în sistem ramburs și livrarea comenzii a fost efectuată, iar acesta nu dorește să facă plata comenzii sau nu acceptă produsul(ele) comandat(e), acesta se angajează, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare (costuri de manipulare, depozitare și transport), dus-întors, care sunt în cuantum de 60 lei (”two way”).
RECEPȚIA se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.
Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării si recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.
ATENȚIE:
La recepționarea coletului prin curierat, verificați integritatea produselor și a ambalajului.
Conform art. 1690 Cod Civil, dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră că vânzătorul și-a executat obligația.